Kaip naudotis „Minecraft“ edukacine platforma

Spalio 12 d. 14.30 val. prisijungti per „Zoom“ į pristatymą apie pamokas su „Minecraft“ mokyklose!

Pristatymą ves įmonė „Edukraftas“, kurios kuriamos pamokos su „Minecraft“ mokykloms 2020 m. Skaitmeninių sprendimų konkurse „Naujasis Knygnešys“ kategorijoje  „ Mokymasis ir švietimas tapo nugalėtoju!

Kaip vyksta pamokos per „Minecraft“ edukacinę platformą?

  • „Edukraftas“ sukuria virtualų pasaulį, pagal pamokos temą. Mokytojas su mokiniais prisijungia į tokį virtualų „Minecraft“ žaidimo pasaulį. Šiame virtualiame pasaulyje mokytojas gauna daugybę įrankių, kuriais valdo pamokos eigą, o mokiniai čia atlieka pamokos užduotis. Taigi, įsijungus „Minecraft“, Jūsų klasė išsiplečia į didžiulį, edukacinių užduočių pilną pasaulį!
  • Toks mokymosi būdas remiasi patyriminio ugdymo metodologija– mokiniai pritaiko įgytas žinias praktiškai  – priima sprendimus ir patiria jų poveikį simuliuotose realaus gyvenimo situacijose.
  • Taip pat pamokos su „Minecraft“ ugdo aukštesniuosius mąstymo gebėjimus, nes užduočių atlikimo forma – aplinkos pritaikymas mokymuisi, nuolatinis klausimų kėlimas ir atsakymų paieška, refleksija, įtraukiantis mokymasis (angl. Immersive learning) – leidžia vaikams kūrybiškai rasti įvairius sprendimus.

Pristatymo metu bus pristatyta:

  1. Kaip naudotis „Minecraft“ edukacine platforma, kuri yra specialiai skirta mokytojams vesti pamokas.
  2. „Edukrafto“ organizuojamus „Minecraft“ mokymus mokytojams.
  3. Kaip mokytojai savo pamokose gali naudoti „Edukrafto“ paruoštą pamokų medžiagą, kuri yra kuriama kartu su mokytojaisir pagal atnaujinamą ugdymo turinio programą.

Prisijunkite prie kitų Lietuvos mokyklų, kurios šiais metais jau veda pamokas su „Minecraft“.

Laukiame Jūsų tiesioginės transliacijos metu!

„Zoom“ prisijungimo nuoroda į pristatymą: https://us02web.zoom.us/j/81483611787?pwd=clBMcHIvMitFNEV5RjlWUXJIL1g0QT09